ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ ΜΠΟΥΖΑΚΗ Χ. ΠΗΝΕΛΟΠΗΣ

  

  




            

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στον Αστακό Αιτ/νίας. Η οικογένεια μου «επένδυσε» της ζωή της στον τόπο αυτό. Όταν στα 18, έφευγα για την Πάτρα, απ’ όπου και αποφοίτησα από την Πολυτεχνική Σχολή Πολιτικών Μηχανικών, ένα πράγμα είχα κατά νου… να γυρίσω πίσω, όχι πια ως μαθήτρια, αλλά ως δραστήρια επαγγελματίας και ενεργή κάτοικος του τόπου μου.


 Πέντε χρόνια μετά, η επιθυμία μου δεν άλλαξε. Εν όψει κρίσης, παρακολουθούσα πληθώρα συμφοιτητών μου να μεταναστεύουν, γεγονός που με προβλημάτισε, καθώς δεν ήθελα να γίνω μία από αυτούς. Τότε, η επιθυμία μου έγινε πράξη. Γύρισα στα πάτρια εδάφη και υποσχέθηκα στον εαυτό μου να παλέψω για τον τόπο αυτό, τον όμορφο τόπο μας… 
Η υπόσχεση αυτή με ώθησε στο να δηλώσω υποψηφιότητα στο συνδυασμό της κας Σαμαρά. Πιστεύω, πως αυτός ο συνδυασμός-αποτελούμενος από νέα, αξιόλογα και δραστήρια άτομα-θα πετύχει τον κοινό στόχο όλων μας… έναν Αστακό «φιλόξενο από κάθε σκοπιά» για τον καθένα μας.  Για το στόχο αυτό, στις 18 Μάη η ψήφος όλων μας είναι σημαντική.
 

                                            Ευχαριστώ.